• 1402/07/12 - 08:57
  • - تعداد بازدید: 451
  • - تعداد بازدیدکننده: 420
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

کمیته تحقیقات دانشجویی فسا در ارزیابی عملکرد سال 1401 خوش درخشید

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی فسا اعلام کرد: کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه در ارزیابی عملکرد سال 1401 چهار ستاره شد

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی فسا، از اختصاص چهار ستاره به عملکرد کمیته تحقیقات دانشجویی این دانشگاه در سال ۱۴۰۱، بر اساس نتایج اولیه ارزیابی منتشر شده از سوی وزارت بهداشت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی فسا : نتایج مقدماتی ارزیابی های وزارتی نشان می دهد که وضعیت کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی فسا، در حال پیشرفت است.

دکتر فرجادفر با سپاس از تلاش های علمی و اجرایی سرپرست کمیته؛ جناب آقای امیر فقیهی، دبیر کمیته؛ جناب آقای پورشهری، کارشناس کمیته؛ سرکار خانم زهرا بردبار، اعضای شورا و پژوهشگران کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه بیان کرد: نتایج اصلی و نهایی ارزیابی ها نیز به زودی از سوی کمیته کشوری تحقیقات دانشجویی وزارت بهداشت اعلام خواهد شد.

ایشان افزود: کمیته تحقیقات دانشجویی، فضایی صمیمی و بستری مناسب برای رشد و شکوفایی دانشجویان علاقه مند به فعالیت های علمی است و معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه نیز در حال برنامه ریزی و تلاش برای فراهم کردن زمینه مناسب تر برای گسترش کمی و کیفی فعالیت های پژوهشی و فناورانه دانشجویان است.

سرپرست کمیته در پایان از همراهی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه، تلاش‌  دبیر کمیته تحقیقات دانشجویی، کارشناس و تمام کسانی که هریک به نوعی در این ارتقاء سهیم بوده اند تشکر و ابراز امیدواری کرد که با همدلی، تلاش و همکاری شاهد ارتقاء مستمر جایگاه دانشگاه باشیم.

  • گروه خبری : گروه های محتوا,اخبار,اخبار تصویری,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 9746
صدیقه رضاییان
خبرنگار

صدیقه رضاییان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: