• 1402/09/21 - 11:14
  • - تعداد بازدید: 361
  • - تعداد بازدیدکننده: 333
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مدیر پژوهشی معاونت تحقیقات خبر داد : تجلیل از پژوهشگران منتخب دانشگاه های فسا

طی جلسه ای که در دانشکده علوم پایه دانشگاه فسا برگزار گردید از منتخبین پژوهشی دانشگاه ها تقدیر بعمل آمد.

دبیر همایش افزود: طی جلسه ای که با حضور فرماندار، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از اساتید و پژوهشگران برتر شهرستان فسا مورخه 20/9/1402 در تالار شیخ بهایی دانشکده علوم پایه دانشگاه فسا برگزار گردید از منتخبین دانشگاه ها تقدیر بعمل آمد.

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات؛ آقای صفری پور طی صحبت از دانشگاه ها خواستند در پژوهش به مشکلات شهرستان توجه داشته باشند و در زمینه های علمی دانشگاه باید زنجیره علم تا ثروت خود را تکمیل کند و با پژوهش ها،تحقیقات و دستآورد های ارزشمند خود به کمک برای آبادانی و پیشرفت شهرستان در تمامی جنبه های فرهنگی، تربیتی، علمی، اقتصادی و..بشتابند و به بهترین شکل نقش خود را برای هر چه بهتر شدن وضعیت شهرستان ایفا کنند.

همچنین دکتر عابدی ضمن ابراز خرسندی بابت حضور در میان پژوهشگران و عرض خیر مقدم به حاضرین گفت: در میان ادیان الهی، دین مبین اسلام، بیشترین سفارش و تاکید را به علم آموزی و پیشرفت علمی را به بشریت دارد. علاوه بر تاکید به علم آموزی در قرآن، در سیره معصومین علیهم السلام نیز تاکید فراوانی بر آن  شده است و با بررسی تاریخ نیز می بینیم که ایشان خود پیشرو در این موضوع بوده و شاگردان بسیاری را تربیت نموده اند.

 در این مراسم دکتر کوهپایه نیز در خصوص اثرات اجتماعی پژوهش به سخنرانی پرداخت.

شایان ذکر است در پایان از اساتید دانشگاه علوم پزشکی فسا (اسامی در ذیل) نیز در کنار 63 پژوهشگر برتر دانشگاه های فسا  با اهدای تندیس، تقدیر به عمل آمد.

سرکار خانم ها:  دکتر منتصری و دکتر زارع نژاد

و جناب آقایان:  دکتر اوصانلو، دکتر منصوری و دکتر بیژنی

 

 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار تصویری,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 10261
کلمات کلیدی
صدیقه رضاییان
خبرنگار

صدیقه رضاییان

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: