• 1403/02/06 - 11:53
  • - تعداد بازدید: 155
  • - تعداد بازدیدکننده: 127
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
ارتقای واحد

ارتقای واحد توسعه تحقیقات بالینی

 

ارتقای واحد توسعه تحقیقات بالینی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) فسا به رتبه 5 کشوری

 

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نتایج ارزیابی واحدهای توسعه تحقیقات بالینی بیمارستان های آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی بر اساس فعالیت های سال 1402 را منتشر نمود .

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه عنوان نمود: نتایج این ارزیابی بیانگر ارتقا و پیشرفت واحد توسعه تحقیقات بالینی بیمارستان می باشد.

دکتر فرجادفر افزود: در این ارزشیابی  واحدهای توسعه تحقیقات بالینی دانشگاه های علوم پزشکی تیپ 3 کشور بر اساس شاخص های ارزیابی در حوزه های ظرفیت سازی و برون داده های پژوهشی مورد ارزیابی قرار گرفته اند.

دکتر فرجادفر در پایان ضمن تبریک به دکتر رضا تبریزی؛ رئیس مرکز توسعه تحقیقات بالینی بیمارستان، و کادر همراه ایشان کسب این موفقیت را حاصل تلاش بی وقفه و همکاری اعضای هیات علمی و محققان دانشگاه و کارشناسان واحدهای یاد شده ذکر نمود.

دکتر تبریزی ضمن ابراز خرسندی اظهار داشت: همواره اهتمام ویژه داریم که به این سطح از پیشرفت بسنده نکرده و امیدواریم با تلاش برای بهبود مستمر و ارتقاء بیشتر جایگاه واحد توسعه تحقیقات بالینی گام های موثرتری در آینده پیش رو برداشته شود.

شایان ذکر است؛ واحدهای توسعه تحقیقات بالینی کشور در راستای تسهیل و بهینه سازی فرایند پژوهش های بالینی در بیمارستان های تابعه و دانشگاه های علوم پزشکی فعالیت میکنند و ارزشیابی، نقش مهمی در ارتقا کمی و کیفی تحقیقات بالینی و عملکرد این واحدها میتواند دارا باشد. براساس ارزشیابی عملکرد واحدها صورت گرفته از وزارت بهداشت که در دو محور اساسی ظرفیت سازی و دستاوردها صورت گرفته بود و پس از آنالیز داده ها، رتبه بندی بر اساس تیپ دانشگاهی انجام گرفت. و مرکز توسعه تحقیقات بالینی بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) رتبه 5 کشوری را از آن خود کرد.

  • گروه خبری : گروه های محتوا,اخبار,اخبار تصویری,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 11063
مدیر سایت
خبرنگار

مدیر سایت

عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: