• 1403/03/20 - 10:28
  • - تعداد بازدید: 271
  • - تعداد بازدیدکننده: 259
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
فراخوان حمایت از طرح های پژوهشی با ترویج هوش مصنوعی

علی جعفریان دهکردی: اولین فراخوان حمایت از طرح های پژوهشی با هدف تولید محصولات علمی- تخصصی که تسهیلگر و مروج استفاده از هوش مصنوعی

معاون پژوهش و فناوری ریاست جمهوری خبر داد: بنیاد ملی علم ایران با همکاری مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری اولین فراخوان حمایت از طرح های پژوهشی با هدف تولید محصولات علمی- تخصصی که تسهیلگر و مروج استفاده از هوش مصنوعی در رشته های مختلف علوم باشند را برگزار نموده است.

ایشان افزود: انتظار می رود در این برنامه، محققان پیشرو در زمینه استفاده از هوش مصنوعی در حوزه تخصصی خود، دانش و یافته های خود در این زمینه را در قالب محصولات علمی- تخصصی مختلفی نظیر دوره ها و محصولات آموزشی، مجموعه دادگان، مدل های آموزش داده شده، پیاده سازی کدهای پایه، کتاب، ثبت اختراع و ... ارائه نمایند.

وی گفت: باعث امتنان است به منظور مشارکت مؤثر اعضای محترم هیئت علمی برجسته آن دانشگاه، باتوجه به شرایط اعلام شده در متن فراخوان و در صورت تمایل، حداکثر2 نفر از اعضای محترم هیئت علمی هر یک از دانشکده های آن دانشگاه، نسبت به ثبت نام و ارسال پروپوزال از طریق سامانه طرح های پژوهشی بنیاد ملی علم ایران به آدرس org.insf.rtms اقدام نمایند

ایشان در پایان افزود: بدیهی است حمایت ها پس از انجام فرایند داوری در بنیاد ملی علم ایران صورت خواهد پذیرفت. در ضمن سقف حمایت در این فراخوان یک میلیارد تومان در نظر گرفته شده است. از این مبلغ تا سقف 500 میلیون تومان بابت هزینه های اجرای طرح، نیروی انسانی، خرید خدمات، سفر و .... بوده و در صورت نیاز به خرید سخت افزار و امکانات فنی، امکان حمایت تا سقف یک میلیارد تومان فراهم می گردد.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار تصویری,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 11309
صدیقه رضاییان
خبرنگار

صدیقه رضاییان

عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: