• 1403/01/26 - 12:57
  • - تعداد بازدید: 196
  • - تعداد بازدیدکننده: 180
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
فراخوان نیماد

فراخوان گرنت مشترک مؤسسه نیماد با سازمان پژوهشهای علمی و فناوری ترکیه (TUBITAK)

فراخوان ط‌رح‌های مشترک ایران– ترکیه در قالب همکاری سازمان پژوهش‌های علمی و فناوری ترکیه (TÜBİTAK) و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  (MSRT)اعلام شد.  
این فراخوان به دنبال برگزاری موفقیت‌آمیز فراخوان اول طرح‌های پژوهشی ایران و کشور ترکیه در سال ۲۰۱۹ و بنا به اعلام رضایتمندی طرفین بویژه با درخواست توبیتاک اعلام می‌شود. فراخوان اول بر اساس تفاهم­‌نامه همکاری بین شورای تحقیقات علمی و فناوری ترکیه (TÜBİTAK) و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (MSRT) و با استقبال قابل توجه پژوهشگران دو کشور اجرا گردید که در قالب این برنامه تعداد بیست و دو طرح  نهایی بعد از تایید نهایی توسط داوران هر دو طرف معرفی شد که هم اکنون پس از عقد قرارداد با پژوهشگران این طرح‌های منتخب، همکاری علمی متقابل آنها در قالب پروپوزال­‌های تایید شده آغاز گردیده است.
محققین و اعضای هیات علمی شاغل در دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و موسسات آموزشی یا تحقیقاتی وابسته به وزارت بهداشت و درمان علوم پزشکی (که دارای عضویت در سامانه https://isid.research.ac.ir هستند) بعد از حصول توافق با یکی از محققین و اعضای هیات علمی مراکز تحقیقاتی یا دانشگاه‌های ترکیه و تهیه پروپوزال مشترک نسبت به بارگذاری این طرح‌ها در وبگاه‌های ویژه (به عنوان مجریان اصلی) اقدام خواهند کرد. بعد از طی روال داوری توسط کمیته‌های داوری طرفین، طرح‌های نهایی توسط کمیته‌ای مشترک انتخاب خواهند شد.
اطلاعات و قوانین حاکم بر این طرح‌ها، برنامه زمان‌بندی و فرم پروپوزال جهت دسترسی محققان زیرمجموعه وزارت عتف و یا وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی از آدرس‌های ذیل قابل دسترسی است:

https://cisc.msrt.ir/fa    &  https://irtu.tabrizu.ac.ir  &  http://rms.nimad.ac.ir
 
https://www.tubitak.gov.tr/tr/kurumsal/uluslararasi/ikili-isbirligi-destekleri/۲۵۳۵/icerik-۲۵۳۵-iran-bilim-arastirma-ve-teknoloji-bakanligi-msrt-ile-ikili-isbirligi-programi
 
https://www.tubitak.gov.tr/en/node
 
میزان حمایت مالی:
سقف حمایت مؤسسه نیماد از این طرح‌ها برای هر طرح معادل ۵۰۰ میلیون تومان است و حداکثر ۳ طرح مورد پذیرش قرار خواهد گرفت.
سقف حمایت توبیتاک معادل سیصد هزار لیر ترکیه است.
اطلاعات مربوط به نحوه اقدام اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم در این فراخوان را در اینجا ببینید.
  • گروه خبری : اخبار,اخبار تصویری,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 10982
صدیقه رضاییان
خبرنگار

صدیقه رضاییان

عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: