• 1402/12/22 - 08:16
  • - تعداد بازدید: 160
  • - تعداد بازدیدکننده: 160
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نشست شورای روابط عمومی های دانشگاه علوم پزشکی فسا

شورای روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا با حضور ریاست دانشگاه، مسئولین و کارشناسان روابط عمومی ستاد و واحدهای تابعه برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی فسا ضمن قدردانی از مسئولین و کارکنان روابط عمومی ها گفت: یکی از اقدامات مهم روابط عمومی ها، جهاد تبیین و امید افزایی در جامعه است و نباید از قدرت رسانه و تبلیغات در دنیای امروز غافل ماند.

دکتر مهدی رضاییان با اشاره به ضرورت تشکیلات منسجم در روابط عمومی ها افزود: روابط عمومی کار تخصصی است و می بایست نیروهای تخصصی در این حوزه را دور هم جمع کرد .

در ابتدای این نشست مدیر روابط عمومی دانشگاه ضمن قدردانی از تلاش های همکاران در امر اطلاع رسانی و فعالیت های روابط عمومی گفت: از اهم موضوعات، تبیین دستاوردهای دانشگاه در جهت آگاهی بخشی به مردم می باشد و نسبت به این مهم اهتمام ویژه ای نیاز است.

صادق مهدوی نیا با اشاره به لزوم مستند سازی از فعالیت ها و اقدامات ارزشمند افزود: روابط عمومی های معاونت ها و بیمارستانها، گزارش عملکرد حوزه های تحت پوشش خود را بصورت ماهیانه یا فصلی تهیه و اطلاع رسانی نمایند.

حضور فعال در ایام نوروز و اطلاع رسانی اقدامات اثربخش، کمبود نیروی تخصصی، نیاز به تجهیزات جدید سمعی و بصری، برگزاری دوره های آموزشی تخصصی، حضور فعال تر در شبکه های اجتماعی و ... از دیگر موارد مورد اشاره مدیر روابط عمومی و مسوولین و کارشناسان روابط عمومی بود.

در این نشست مسوولین و کارشناسان روابط عمومی به بیان مشکلات حوزه های خود پرداختند.

 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار تصویری
  • کد خبر : 10834
کلمات کلیدی
صدیقه رضاییان
خبرنگار

صدیقه رضاییان

عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: